Warrior
WARRIOR speelt zich af in San Francisco's Chinatown in de nasleep van de Burgeroorlog en gaat over een jong talent in de vechtkunst dat net uit China is aangekomen en verwikkeld raakt in de bloederige Tong-oorlog.
San Francisco, 1878. Ah Sahm, een Chinese immigrant en groot vechtkunsttalent, ontmoet de meedogenloze tong Hop Wei en leert volgelingen kennen van de rivaliserende tong-leider Long Zii, die een opiumoorlog met de Hop Wei wil voorkomen.
Leary zet industrieel Byron Mercer onder druk om zijn mensen in te huren voor de aanleg van een kabelbaan. Ah Sahm is aangewezen op een onverwachte bondgenoot. Buckley spoort Mai Ling aan een oorlog te beginnen met de Hop Wei.
Ah Sahm en Young Jun vervoeren een kostbare vracht door de Sierra Nevada en brengen de nacht door met vreemden in een afgelegen saloon. Het wordt gevaarlijk als de beruchte bandiet Harlan French verschijnt met zijn volgelingen.