Welcome To Killer Town
In 1975 wordt de 14-jarige Christie Mullins uit Clintonville in Ohio vermoord. De zaak blijft 40 jaar lang onopgelost, totdat een jonge vrouw haar oom als de moordenaar aanwijst.
Silver Peak's Secret
Charlie Kinkel verdwijnt in een stadje in Nevada. Zijn vrouw gaat naar hem op zoek, maar de inwoners mijden haar. Na de vondst van een lichaam komt er duidelijkheid in de zaak.
Patricia Mills komt om bij een woningbrand in Texas. De politie is ervan overtuigd dat de brand is aangestoken, maar de dader kan uiteindelijk pas na 10 jaar worden gearresteerd.
In een brandend huis worden de lichamen van Donna Fontaine en haar vriend gevonden. De politie stuit op een muur van stilzwijgen, totdat een afgewezen minnaar met informatie komt.
Als de 42-jarige Trudy Darby wordt vermoord en er nog twee vrouwen worden vermist, denkt de politie aan een seriemoordenaar. Een telefoontje brengt de ware toedracht aan het licht.