Woke
Kort na Thibauts herverkiezing als voorzitter van het G SPOT LGBTQ Centrum staat de activistische groep voor nieuwe uitdagingen. Wanneer Thibaut het nieuwe lid van G SPOT, de Tsjetsjeense vluchteling Anzor, op het nippertje weet te redden van een fatale aanval, wordt al snel duidelijk dat er veel meer achter dit voorval zit.