X-Men '97
Mutant Liberation Begins
Wanneer Magneto wordt gedwongen terecht te staan, stelt een groep relschoppers hem op de proef.
Op haar verjaardag wordt een nostalgische Jubilee gedwongen de grootste avonturen van de X-Men opnieuw te beleven, wanneer een entertainmentsysteem haar meeneemt naar een 16-bits videogame.
Terwijl Genosha zich voorbereidt om lid te worden van de VN, gaan geselecteerde leden van het team naar het eiland om ereleden te worden. Terug in het landhuis dreigt een persevenement achter de schermen de vuile was van de X-Men uit te zenden.
Storm wordt gedwongen haar grootste angsten onder ogen te zien om zichzelf te bevrijden.