You Me Her
Wat begint als een impulsieve 'date' tussen Jack en escortdame Izzy, verandert in een trio-affaire met inbegrip van Jacks vrouw Emma, die zo haar eigen geheimen heeft.
Can You Be Cool?
Terwijl Jack, Emma en Izzy proberen de meest bizarre dag ooit achter zich te laten, onthult Emma een geheim, merkt Izzy dat zich binden aan de veilige keuze Andy moeilijker is dan verwacht, en kan Jack het gevoel niet van zich afschudden dat hij hen allemaal in iets heeft meegesleept dat te groot is om te beheersen.
Jack, Izzy en Emma spreken voor het eerst samen af om hun relatie puur zakelijk te houden. Terwijl Emma haar eerste date met Izzy heeft, wordt Jack steeds jaloerser en maakt hij zich zorgen over de impact op zijn mogelijke promotie.
Jack en Emma beginnen te twijfelen of ze nog wel op één lijn zitten. Izzy zoekt stabiliteit bij Andy. Na een schokkende wending proberen Jack en Emma afzonderlijk een einde te maken aan de situatie met Izzy, wat leidt tot een onverwachte openbaring.
Izzy, Emma en Jack krijgen te maken met de serieuze gevolgen van hun groeiende alternatieve relatie. Terwijl ze de krachten bundelen om moed te verzamelen voor een grote stap, begint Andy te ontdekken waar Izzy zich echt mee bezighoudt.