Zero Waste Chef
Een reis door Europa met een Michelinsterrenchef die kookt volgens de Zero Waste-filosofie. Diego, een jonge milieuactivist, houdt zich bezig met projecten om de voedselindustrie te veranderen en leert met zo min mogelijk verspilling koken.