Zomer Kamp Eiland
Monster Baby's
Alice lokt Oscar en de monstervrienden naar een theekransje om vervolgens de monsters in schattige baby's te veranderen.
Susie organiseert de jaarlijkse talentenjacht waarin ze het opneemt tegen de rest van de kampeerders.