S1, E2: Mens Spencer prøver å klare alt både på og utenfor banen, oppdager han raskt at reglene han fulgte på Crenshaw, ikke gjelder i Beverly Hills. Coop må også lære noen nye regler nå som Spencers beskyttende glorieeffekt er borte.