Answer
S1, E14: På Quantico får NAT-ene defensive kjøretimer mens spenningen mellom Liam og Drew topper seg, hvilket fører til sjokkerende innrømmelser og konsekvenser. I fremtiden strever Simon med sin nye virkelighet i etterdønningene etter det som har skjedd.