Arraignment Day
S3, E2: Etter å ha bestått advokateksamen takler Callie utfordringene ved å være en advokat; Marianas app blir populær hos feil gjeng; Coterie-medlemmene blir med BLM i å ta et standpunkt for å sette Malika fri.