Good Trouble
Callie og Mariana har gått ut av skolen og flyttet til sentrum av Los Angeles. Søstrene sjonglerer kjærlighet, sex og kompliserte forhold, og alt som det å bo i en ny by i 20-årene fører med seg.
Dommer Wilson inviterer Callie og de andre fullmektige på en tilsynelatende vennlig grillfest som tar en uventet vendig. Mariana står overfor mangel på mangfold på arbeidsplassen, og er usikker på om hun passer inn. Alice sliter med ansvaret som følger med det å være daglig leder for The Coterie.
Stef og Lena besøker Callie og Mariana i den nye leiligheten for første gang. Alle oppfører seg eksemplarisk, men hemmeligheter blir avslørt, og jentene blir minnet på hvorfor de trenger mødrene sine. Dennis avslører noe overraskende om fortiden sin, mens Callie og Malika sliter med å holde forholdet sitt vennskapelig.
Callie bestemmer seg for å avsløre sitt forhold med Malika til dommer Wilson før Ben gjør det, og gjør skade. Mariana føler seg lite respektert etter at Alex ekskluderer henne fra et stort nytt prosjekt, og Gael ber Callie om rettslige råd for søsteren Jazmin.