The L Word
Bette og Tina prøver kunstig befruktning og venter på å få vite om Tina er blitt gravid. Tim inviterer dem på middag og spør også Marina, noe som blir vanskelig for Jenny. Tennisspilleren Dana får tilbud om en annonsekampanje.
Bette gjør opprør mot galleriets styreleder. Jenny kjemper med følelsene sine for Marina. Alice prøver å få tilbake selvrespekten, og Dana får til slutt en date.
Bette gleder seg over Tinas graviditet, trass i jobbproblemene. Jennys følelser for Marina truer forholdet til Tim. Dana angrer på daten med Lara, og Alices problemer med moren blir bare verre.
Tim overrasker Jenny og Marina. I et desperat forsøk på å redde forholdet drar de til Lake Tahoe. Bette og Tina spiser middag med Bettes far for å fortelle om barnet. Dana blir invitert på sponsormiddag og skal ta med en date.