Looking
Patrick treffer sine beste venner, Agustín og Dom, for å diskutere det forestående bryllupet til eksen hans. Augustín går med på å flytte sammen med kjæresten Frank. Dom forteller romkameraten Doris at han vurderer å oppsøke en tidligere flamme.
På en lanseringsfest møter Patrick Kevin, en homofil brite som viser seg å være Patricks nye sjef. Dom forteller Doris om restaurantplanene. Agustín får sparken, men hans syn på kunsten og livet får seg et løft når han treffer den prostituerte CJ.
Patrick og Kevin får kontakt når de snakker om forhold. Senere besøker Agustín, Doris og Doms kollega Hugo lærfestivalen Folsom Street Fair. Dom ber Lynn ut på lunsj, men det er ikke klart om det er en date eller om det gjelder forretninger.
Etter å ha sykemeldt seg drar Patrick og Richie til Golden Gate Park og andre steder i San Francisco, mens de finner ut mer om hverandres fortid og planer for fremtiden.
Patrick er nervøs når vennene hans skal treffe Richie for første gang på Doms 40-årslag. Lynn arrangerer middag for å presentere Dom overfor potensielle investorer. Agustín inviterer CJ til bursdagspikniken, der han og Frank omsider støter på hverandre.