Mid-Century Modern
Bunny, Jerry og Arthur gjenforenes i begravelsen til sin gamle venn, Geroge, noe som inspirerer Bunny til å invitere Jerry og Arthur til å flytte inn med ham og moren hans, Sybil, i huset hans i Palm Springs.
På en flyvning oppmuntrer Arthur Jerry til å reparere forholdet til hans fremmedgjorte datter. Når Bunnys søster, Mindy, kommer på besøk, prøver han å opprettholde freden mellom henne og Sybil.
Bunny, Jerry og Arthur returnerer til Fire Island med håp om å treffe noen, men kontaktene de får er ikke hva de forventet. Hjemme takler Sybil en svindleroppringning.
Fullstendig mot Sybils råd ansetter Bunny, Jerry og Arthur en sexy, men ukvalifisert kjekkas som sin nye hushjelp.