Hacks
Et mørkt mentorskap starter mellom den legendariske standup-komikeren Deborah Vance fra Las Vegas, og den eksilerte, berettigede 25 år gamle Hollywood-komedieforfatteren Ava Daniels.
There Is No Line
En bortskjemt ung forfatter og en falmende komedielegende samarbeider for å redde karrierene sine.
Primm
Deborah ansetter motvillig Ava og tester grensene hennes med en høyst uvanlig biltur.
Deborah utpresser Marty. Ava koser seg med en vill kveld som setter alt i perspektiv.