The Comeback
I et forsøk på å sikre seg en rolle i en ny komedie kalt Room and Bored går Hollywood-skuespilleren Valerie Cherish med på å la et realityshow filme henne hjemme og på settet.
Valerie Triumphs at the Upfronts
Valerie, Mickey og skuespillerne fra Room and Bored blir flydd til New York for å bli introdusert for media på nettverkets presentasjon. I byen får Valerie færre frynsegoder enn ventet, og frykter det verste når nettverket introduserer rollebesetningen.
Etter en gjennomlesing av manus for "den første offisielle episoden," inviterer Valerie sine medspillere til en "lunsj for å bli bedre kjent," men Juna møter ikke opp. Hjemme blir Valerie rørt når Franchesca ser ut til å endelig strekke ut en hånd.