Dave
I denne episoden booker Dave sin aller første live-opptreden, men den er i de verst tenkelige omgivelsene. Elz går motvillig med på å være DJ, og Mike introduserer Dave for en ny hudpleierutine.
Dave får muligheten til å varme opp for en kjent rapper, men nervene kaster ham ut i en identitetskrise. Når Dave ber GaTa om å være hans backup-rapper, må GaTa ta et oppgjør med gamle minner og avsløre sin største hemmelighet for sine nye venner.
Dave er i Philadelphia for å holde sin aller første konsert, og gjengen bor hos foreldrene hans. Etter gjenforeningen med overnattingsgjestene grubler Dave over sine artistiske røtter.