Side Quest
Gå dypere inn i Mythic Quest-universet i disse fire frittstående historiene. Følg livene til spillere, eiere av tegneseriebutikker, omreisende orkestermusikere og medlemmer av den kunstneriske avdelingen mens de leter etter fellesskap, suksess og kjærlighet.