Better Things
Sam kommer tidlig hjem fra enda en jobbskuffelse og oppdager at barnevakten, Susie, ikke har passet jobben sin. Jentene har virkelig rotet til i huset. Mens Sam rydder, finner hun et ubrukt kondom i rommet til Max.