Fleabag
Fleabag er et morsomt og bitende vindu inn i tankene til en tørrvittig, seksuell, sint, sørgende kvinne mens hun kaster seg ut i det moderne liv i London. Den prisvinnende dramatikeren Phoebe Waller-Bridge har skrevet manus og spiller hovedrollen som Fleabag, en kvinne uten filter som prøver å leges, samtidig som hun avviser alle som prøver å hjelpe henne, og holder fast på spillet hele tiden.
Den sinte, perverse, skandaløse og styrtmorsomme Fleabag ankommer med et brak, idet hun spinner gjennom byen og tar tak i alt og alle som kan holde hodet hennes over vann.
Hjemsøkt av minner om sin avdøde bestevenn, dumpet av sin emosjonelt skjøre kjæreste, og nå i et desperat forsøk på å selge tyvegodset sitt, prøver Fleabag å blåse liv i romantiske flammer som en distraksjon fra kaoset i livet sitt.
Fleabag hjelper den ufine svogeren sin med å kjøpe en bursdagspresang til Claire, som organiserer sitt eget overraskelsesselskap. På jakt etter en date tar Fleabag kontakt med en tannfager venn igjen.
Fleabag og søsteren, Claire, drar motvillig til et stille fristed kun for kvinner, en gave fra faren deres. Den påtvungne stillheten blir avbrutt av et uvanlig helgeseminar ved siden av, avsløringen av eksplosive hemmeligheter og en overraskende gjenforening med en gammel bekjent.
Fleabag tar med en date til gudmorens sex-utstilling, og oppdager at hun har noen overraskelser i vente, inkludert en kjærlighetserklæring, et gjenkjennelig verk og en hel vegg med overraskelser. Men hvor er Claire? Sesongfinalen tvinger Fleabag til å innrømme handlingene sine og endelig avsløre hva som skjedde med hennes kjære venn, Boo.