Divorce
Frances og Robert har et møte med en megler, Frances lar følelsene få utløp på jobben, og Robert fortviler over økonomien.
Frances oppdager at Robert har hyret en advokat, og svarer med samme mynt. Frances ønsker å ta kontakt med en innflytelsesrik kunstner. Robert anbefaler en investeringsmulighet for Nick som han ikke kan gå glipp av.