Somebody Somewhere
BFD
Når fortvilelsen over søsteren Hollys dødsfall gjør seg gjeldende på arbeidsplassen, finner Sam uventet samhørighet med kollegaen Joel.
Når pastor Deb plutselig ber om et møte, forbereder Joel seg på det verste. Sam har knapt med penger og finner en kreativ løsning på den forestående innhøstingen, og senere konfronterer hun Rick.