Rain Dogs
It's Hard to be a Saint in the City
Etter å ha blitt sparket ut av leiligheten sin skynder Costello og Iris seg for å finne husrom før nattens frembrudd. Selby kommer ut av fengsel, og det vekker blandede følelser hos Costello, Iris og Gloria.
Costello går på en skuffende date, mens Iris betror seg til Gloria. Når en gammel bekjent fra fengselet krever godtgjørelse, kommer Selby til Costello med et forslag.
I Bruton klarer Costello endelig å holde på en deltidsjobb og leve godt. Men når det oppstår sprekker i familiesamholdet, begynner deres tilsynelatende perfekte nye liv å smuldre opp – med knusende resultat.
Når et familiebesøk vekker gamle demoner, finner Costello mot til å ta farvel med Selby. Allegra kommer for å hjelpe Selby med å skjerpe seg. Gloria får overraskende nyheter.
Mens Selby lengter etter en telefon fra Costello, venner han seg til sin nye virkelighet. Costello har funnet et trygt sted å lande, men må fortsatt stå på for å tjene til livets opphold. Gloria er ubesluttsom angående en stor avgjørelse.