Adults
Gruppen følger Billie til sykehuset for en koloskopi og må bestemme hvem som skal ha den medisinske fullmakten hennes.
En knivstikker er på frifot i nabolaget og gruppen innser at Anton kan ha blitt venner med ham ved et uhell.
Issa og Anton leter etter mening etter et uventet tap, mens Samir og Paul Baker starter drikking som mindreårige.