Overcompensating
Overcompensating, fra serieskaper Benito Skinner, har college som bakteppe til en komedie om den kaotiske reisen til Benny (Skinner), en eks-fotballspiller og ballkonge som ikke er ute av skapet, som blir venn med Carmen, ei jente som desperat prøver å passe inn. Dypt morsomt og personlig utforsker serien hvor langt vi kan gå når vi alle overkompenserer for å prøve å finne oss selv.