Run the World
Because ADOS
Renee betror seg til Ella og Sondi om problemene i ekteskapet med Jason. Whitney føler seg splittet mellom bryllupsplanlegging og tidkrevende oppgaver på jobb. Ella vurderer å utvide målgruppen sin på dating-fronten.