Boomerang
New age markedsføringsproffene Bryson Broyer og Simone Graham vil skape sine egne spor for å lykkes samtidig som de vil ivareta foreldrenes arv: Graham-agenturet. En gang et firma som definerte industrien, men har mistet sin glans.
Bryson prøver å få Victoria til å markedsføre en svart avantgardefilm. Simone leter etter muligheter for at Tia skal bygge varemerket sitt. Bryson tar tilbake makten fra Simone.
Simone, Crystal og Tia drar på en nattlig jentetur for å redde Simones sorgløse bestevenninne og kjæresten fra fengsel. Simone tar også hånd om sin skyld over Crystal og Davids skilsmisse.
Ari inviterer gjengen ut når han er vert for en fest på en av Atlantas heiteste nattklubber. Der prøver Simone å få Tias nye singel spilt av en DJ. I en uventet vri, kysser Bryson og Simone hverandre for første gang.
I en flashbackepisode utforskes Bryson og Simones forhold fra barndom til college, når de konkurrerer om hverandres følelser. Ari, Tia, Crystal og David gjør djerve fremstøt, noe som får livene deres på nåværende kurs.