S3, E8: Da Sydney blir tatt i varetekt av NSC, har ikke Jack og Vaughn noe annet valg enn å alliere seg med Sloane for å redde henne. Men med bare timer igjen før hun blir tvunget til en radikal operasjon for å gjenopprette hukommelsen, må de samle et redningsteam ledet av frilanseren Brill. Imens står Lauren overfor et umulig valg: slutte seg til NSC, som hun ønsker å tro gjør det rette, eller til mannen sin.