S1, E14: Når Jess griper inne overfor klassebølla, blir hun målet til en slem elev (Joey King). Schmidt er fornøyd med kvinneeventyrene sine etter Halloween, men hater at kvinnen det gjelder vil holde det hemmelig; og Nick blir spinnvill når Julia sender ham en kaktus.