Rizzoli & Isles Burden of Proof
S5, E12: En kjent fylkesadvokat blir arrestert for drap, og etter hvert som saken mot ham blir stadig sterkere, begynner Jane å tvile på at han gjorde det. Maura skal møte Jacks 12 år gamle datter.