D-Day
S5, E12: Når Cece får et spennende jobbtilbud sier Jess ja til å hjelpe Schmidt med bryllupsforberedelsene, men ting går ikke som planlagt når Schmidts far, Gavin, dukker opp. Winston og Nick konkurrerer om hvem som har den vanskeligste jobben.