S5, E5: Doktor Choi og doktor Marcel er ikke enige om behandlingen av en pasients kroniske smerte og rykter begynner å gå om Maggie. Doktor Manning jobber for å hjelpe en ung gutt, men hennes behandlingsforslag utfordres av guttens foreldre som tror på holistisk behandling.