Klompendansen
S3, E4: Både Foster- og Hunterfamilien samles til en hollandsk-inspirert avskjedsfest for Brandon og Eliza. Callie har et pinlig møte med Jamie. Mariana sliter med å fortelle sannheten til mødrene.