S1, E2: Nick og Schmidt overbeviser Jess om å hente sakene sine i ekskjæresten Spencers leilighet; Jess møter den nye romkameraten Winston, som har kommet tilbake fra basketballspill i Lativa. Winston prøver å få det gamle rommet sitt tilbake fra Schmidt.