S1, E2: Clint Robertson and Luke Caldwell take on a 1900s triplex and turn it into a single-family home in Boise, Idaho, while Jessie and Tina Rodriguez tackle a turn-of-the-century home that's fallen into disrepair in Redlands, Calif.