Huskjøp med fortjeneste Old Houses, New Profits
S1, E2: Alison Victoria besøker Clint Robertson og Luke Caldwell på deres prosjekt i Boise i Idaho. De konkurrerer mot Jessie og Tina som jobber med et hus i Redlands i California.