One Night Stand Off
S4, E15: Ben og Riley bestemmer seg for å spille "skyt og skår". Den første som kysser en fremmed, vinner. Riley ser seg ut Ross, en høy, mørk og kjekk kunde i baren, mens Ben finner tonen med en annen kunde, Jessica. Bonnie bruker Rileys kontor til eiendomsmeglerfirmaet sitt, og Danny gjør en stor investering i fremtiden.