Da Ben hører om en ledig administrasjonsjobb i baren, får han Rileys hjelp til å vise for eieren Henderson at han er ansvarsfull nok for jobben. Tucker og Danny bytter ut den superjentete barnevognen Bonnie kjøpte med en mye kulere en, en som virker som en skikkelig jentemagnet.