Louis og Jessica krangler om oppdragelse og driften av restauranten. Når guttene får toppkarakterer på skolen, tror Jessica at skolen dere må være for lett og gir dem mer lekser og skoletimer etter skoletid. Hun går løs på restaurantdriften på samme måte, så det blir Louis jobb til å roe henne ned.
Når nabolaget planlegger en fest for å feire NASCAR, oppmuntrer Louis familien til å bruke festen til å få seg nye venner (og markedsføre Cattleman’s Ranch Steakhouse). Men Jessica sliter med å passe inn, spesielt etter at hun blir venner med en vakker trofekone som rulleskøytemødrene ikke liker. Eddie legger planer for å vinne nabobarnas respekt.
Familierivaliseringen kommer ut av kontroll når Jessicas søster og hennes velstående mann kommer på besøk. Huang-familien prøver å overbevise alle om at de gjør det bra økonomisk, når ingenting er lenger unna sannheten. Eddie gleder seg til å bli gjenforent med søskenbarnet Justin, som introduserte ham for hip-hop, helt til han hører at han har gått videre til grunge.
Louis leier en profesjonell instruktør til å arrangere et seminar om seksuell trakassering når Jessicas forsøk ikke fungerer. Eddie later som om seminarets instruksjonsvideo er en «pornofilm» overfor vennene i et forsøk på å imponere dem og få dem med på overnattingsfest.
Eddie er desperat etter et nytt TV-spill med helten Shaq, så han tar seg jobb på restauranten. Han forventer spesialbehandling siden han er sjefens sønn, men blir overrasket når Lous får ham til å jobbe hardt for pengene. Jessica leter etter en egen jobb.