Extended Family
Etter en fredelig skilsmisse bestemmer Jim og Julia seg for å fortsette å oppdra barna sine i familiens hjem, mens de bytter på hvem som får bo hos dem.
Julias bekymring over Jimmys besettelse av et voldelig videospill fører til overraskende disiplinære tiltak.
Julia, som vil ha mer kvalitetstid sammen med forloveden Trey og håper å skape mer rom for deres spirende forhold, tar på seg oppgaven med å finne en ny kjæreste til Jim.
Når Treys status gjør at han slipper unna en fartsbot, bekymrer Julia og Jim seg for hvilke signaler det sender til barna deres, noe som får Trey til å prøve å få en ny bot med vilje.