Shifting Gears
Matt, enkemann og eier av et restaureringsverksted for klassiske biler, konfronteres med sitt mest uventede og utfordrende prosjekt så langt når hans fremmedgjorte datter og de unge barna hennes kommer krasjende inn i livet hans igjen.
Riley, desperat etter arbeid, tar motvillig en jobb på Matts verksted; Gabriel og Stitch går i hemmelighet bort fra Matts visjon om et restaureringsprosjekt med høy innsats.
Når Riley oppdager et skap fullt av klærne til sin avdøde mor, insisterer hun på at Matt ikke har jobbet seg gjennom dødsfallet hennes og oppfordrer ham til å se en sorgterapeut; Gabriel står overfor en selvtillitskrise når han blir gitt ansvaret for verkstedet for en dag.
Et Valentinsdagsbesøk til hans avdøde kones grav tenner en uventet kontakt for Matt på et usannsynlig sted; Riley blir kastet inn i rampelyset for en kampanjevideo på dansestudioet.