Man with a Plan
Adam begynner å tilbringe mer tid med sine tre barn når kona Andi går tilbake til arbeidslivet.
Two Tickets to Paradise
Adams klient tilbyr ham to ettertraktede billetter til en Pittsburgh Steelers-kamp.
Når barna nekter å innrømme hvem som har laget et hull i veggen, må Adam og Andi bli kreative.