Happy's Place
Da Bobbie arver sin avdøde fars vertshus, Happy's Place, blir hun sjokkert over å finne ut at hun også har fått en ny forretningspartner.
Bobbie ber Isabella om å flytte inn hos henne, men da Isabella innser at Bobbie liker å ta konflikter på strak arm, bestemmer Isabella seg for at det kanskje ikke er den beste ideen.
Etter Gabbys nylige hjertesorg bestemmer Bobbie og Isabella seg for å arrangere en damekveld på vertshuset for å vise Gabby at hun ikke trenger en mann for å være lykkelig, men det går ikke helt som planlagt.
Bobbie går med på å ta med Isabella hjem til Happy for å lete etter en forbindelse til deres avdøde far, og Bobbie blir bekymret for hva de kan finne.