Frasier Crane vender tilbake til Boston for å møte det neste kapittelet i livet sitt med nye utfordringer å ta fatt på, nye forhold å smi og en gammel drøm eller to som endelig skal oppfylles.
Den gode far
Etter Martins dødsfall vender Frasier tilbake til Boston for å holde en forelesning på universitet og treffe sønnen sin.
Innflytting
En uoverensstemmelse mellom Frasier og Freddy utvikler seg raskt til en kamp om hvem som har størst viljestyrke.