Frasier er frustrert over mangelen på privatliv og kommer frem til at han må be faren sin om å flytte ut.
Martin bruker et teleskop til å spionere på en kvinne, og Frasier oppfordrer ham til å ta kontakt med henne.
Frasier blir rasende når han får vite at et kunstverk han nettopp har kjøpt, er en forfalskning.