Venner for livet
The One with the Sonogram at the End
Ross' lesbiske ekskone er gravid med barnet hans, og han liker ikke etternavnet hun har valgt. Rachel finner ut at hennes eksforlovede dro på det som skulle ha vært deres bryllupsreise med forloveren hennes.
En brusprodusent gir Phoebe 7000 dollar etter at hun finner en tommel i en brusboks. Chandler røyker igjen, til vennenes store skuffelse.