Panama
S2, E20: Sara vurderer å ofre seg selv for at Michael og Lincoln kan få friheten sin. T-Bags terrorvelde fortsetter sør for grensen når Bellick tvinger Sucre til å spore opp de savnede pengene. Mahones handlinger tar ham endelig igjen, og en rømling får endelig oppleve friheten sin.