The Good Doctor Point Three Percent
S1, E5: Etter å ha knyttet bånd med en ung pasient, mistenker Shaun at han har blitt feildiagnostisert med en dødelig form for hjernekreft. En eldre pasients allergiske reaksjon røper en langvarig rift med sin sønn.