S5, E10: Etter å ha blitt ført sammen av skjebnen, forelsket paret seg i et gammelt hus i Los Angeles. Nå, med to barn, må de gjøre noe med planløsningen. Drew og Jonathan gir dem bedre plass til familielivet i årene som kommer.