S4, E11: Marked introduserer en vennskapelig skrittkonkurranse mellom Cloud 9-butikkene. Amy (America Ferrera), Jonah (Ben Feldman), og Dina (Lauren Ash) skaper en falsk rivalisering for å inspirere butikk #1217s lateste ansatte.